Treści na strony sprzedażowe
Treści sprzedażowe to teksty, które mają Ci przynieść konkretne efekty: więcej pieniędzy na koncie. Nie chodzi w nich o to, żeby ładnie brzmiały czy „wypełniały stronę”, tylko żeby przekonywały Twoich klientów do przejścia do koszyka i zapłacenia za zamówienie.
Takie teksty nie powstają w wyniku przypadku i napisania ot tak, z głowy. Takie treści się projektuje, z maksymalną koncentracją na Twoim kliencie i jego najskrytszych potrzebach.
Żeby zaprojektować takie treści na landing page czy swoją stronę internetową, potrzebujesz dogłębnej wiedzy o psychologii, perswazji i marketingu internetowym. Zdobycie takich umiejętności wymaga co najmniej kilku lat nauki oraz praktyki w dziedzinie copywritingu.
Masz na to czas?
Bo jeśli nie, to masz mnie. A ja Ci z przyjemnością pomogę.
Tworzenie treści na stronę sprzedażową krok po kroku
Potrzebujesz treści, które sprzedadzą Twój produkt lub usługę?
Zamów je u copywriterki z ponad 9-letnim doświadczeniem! ✨
Wysyłam Ci brief i przeprowadzam staranny research Twojej marki, klientów oraz konkurencji. Poznaję Twoje produkty / usługi i projektuję komunikację dla nich.
Opracowuję dla Ciebie strukturę treści, którą wysyłam Ci do akceptacji. Korzystaj – na tym etapie możemy bardzo dużo zmienić!
Projektuję dla Ciebie skuteczne treści na stronę sprzedażową. Następnie przeprowadzam staranną korektę i redakcję.
Wysyłam Ci gotowe treści. Ty akceptujesz je lub w razie potrzeby proponujesz zmiany.
GOTOWE! Możesz wstawiać treści na swoją stronę sprzedażową i cieszyć się efektami!
Pamiętaj, że to bardzo ważny krok: treści mogą zacząć na Ciebie pracować tylko, jeśli wstawisz je na swoją stronę.
Format:
plik docx (dokument w Microsoft Word lub Google Docs)
Czas realizacji: do 15 dni roboczych (od momentu rezerwacji terminu)
Inwestycja:
Na ostateczną cenę treści na taką stronę sprzedażową wpływa wiele kwestii, dlatego mogę podać Ci dolne widełki. W przypadku treści na landing page startujemy od 1 397 zł + VAT (to najmniejszy możliwy pakiet).
Połowa jest płatna przed rozpoczęciem prac w celu rezerwacji terminu, połowa po opracowaniu przeze mnie treści.
- Jeśli nie masz budżetu na taką inwestycję, sprawdź moją ofertę premium lub produkty do samodzielnej pracy.
- Pamiętaj też, że mówimy o treściach, które są nastawione na konkretny efekt: mają Ci przynosić pieniądze. Być może inny, tańszy copywriter jest w stanie przypadkiem napisać dla Ciebie z głowy jakiś ładnie brzmiący tekst, ale w treściach sprzedażowych nie chodzi o to, żeby ładnie brzmiały, tylko żeby DZIAŁAŁY i przekonywały Twoich klientów do zakupu. A takie treści projektuje się na podstawie konkretnych danych i bardzo dogłębnego researchu. Decydując się na tańszą usługę, gwarantujesz sobie, że zapłacisz za nią podwójnie – bo po nieudanej kampanii wrócisz do mnie, z prośbą o opracowanie wreszcie działających treści (mówię z doświadczenia – miałam dobre kilka takich sytuacji).
- Jeśli nie jesteś pewna, czy będę w stanie Ci pomóc w Twojej branży, napisz do mnie na kontakt@sylwiarospondek.pl
- Koniecznie starannie wypełnij brief – bez niego nie jestem w stanie zaprojektować dla Ciebie skutecznych treści. To bardzo ważny etap! Jeśli zależy Ci na tekstach, które naprawdę działają, musisz znać swój biznes i klientów. Wypełnij proszę brief do 3 dni od jego otrzymania.
- Jeśli nie dotrzesz na spotkanie wstępne, termin przepada (i istnieje ryzyko, że nie będę mieć przestrzeni na kolejną rezerwację spotkania). Jeśli wiesz, że nie dasz rady, zmień termin wcześniej.
- Pamiętaj, że tworzenie treści to współpraca. Ostateczny czas realizacji zależy od tego, jak szybko dostarczysz mi informacje.
- W ramach projektu przysługują Ci 2 rundy poprawek: 1 runda poprawek na etapie struktury treści i 1 runda poprawek gotowych treści. W razie potrzeby możesz dokupić dodatkowe, płatne rundy poprawek. W 99% przypadków ta liczba poprawek jest wystarczająca. 🙂
- Pamiętaj, że poprawki gotowych treści to NIE JEST napisanie tekstów od nowa. To wyłącznie drobne zmiany, modyfikacje i uwzględnienie Twoich merytorycznych wskazówek.
- Unikaj wprowadzania zmian w treściach na własną rękę. Jeśli potrzebujesz poprawek, dopisania czegoś / skrócenia lub edycji treści, po prostu do mnie napisz. 🙂

Jak wygląda tworzenie treści sprzedażowych?
Tworzenie treści na stronę sprzedażową to nie jest zadanie dla początkujących. W końcu to nie tylko sam fakt napisania tekstu i “wyklepania go na klawiaturze”. To cały przemyślany proces zaprojektowania jego treści i dogłębny research.
Tylko dobrze przeprowadzony proces gwarantuje, że kampania sprzedażowa przyniesie Ci efekty: klientów, zamówienia i rosnący przychód na koncie. Takie efekty są możliwe tylko wtedy, kiedy copywriter tworzy dla Ciebie treści w oparciu o konkretne dane: znajomość Twojego produktu, Twoich idealnych klientów i Twojej konkurencji. I ja tak właśnie pracuję.
Pamiętaj również, że nie piszę dla Ciebie tylko tekstu. Dostajesz ode mnie również gotową, strategicznie zaplanowaną strukturę treści, czyli ich rozkład na stronie sprzedażowej. Tak, żeby prowadziły Twojego klienta krok po kroku.
Na koniec wysyłam Ci dokładnie sformatowany dokument, w którym każdy fragment treści jest przejrzyście opisany. Dzięki temu wstawienie treści na stronę jest dużo prostsze dla Ciebie / projektanta strony – bo dokładnie wiesz, który fragment gdzie ma się pojawić.
Kiedy projektuję dla Ciebie treści sprzedażowe:
- robię research, czyli dokładnie poznaję Twój biznes, produkt / usługi, grupę docelową oraz otoczenie Twojej marki,
- projektuję dla Ciebie strukturę treści na stronę sprzedażową (czyli to, co się na niej znajdzie, krok po kroku, wszystkie nagłówki, sekcje i miejsca na grafikę),
- projektuję treści na landing page,
- przeprowadzam staranną korektę i redakcję treści,
- starannie formatuję dokument, żebyś wstawienie treści na stronę było łatwe i proste!