Takich, których teksty znajdziesz w Wyborcza.pl, na stronie x-kom czy 3mk?
Takich, którzy znają się na marketingu i nie tyle „piszą teksty”, co projektują skuteczne treści?
A ilu znasz takich, którzy działają nieprzerwanie od 2015 roku i utrzymali się na rynku?
Jednego już znasz – MNIE!
Tworzę skuteczne treści i uczę, jak je tworzyć
Specjalizuję się w copywritingu sprzedażowym i wizerunkowym (treści na strony internetowe). Prowadzę także warsztaty na żywo i online.
Zdjęcie od Bartka Bańki
Zdjęcie od teamu Surfer SEO
15 faktów o mnie
1. Wyróżnia mnie bogate, ponad 7-letnie doświadczenie w marketingu. Dzięki temu projektuję skuteczne treści i pomagam Ci osiągać zamierzone efekty. A o efekt Ci chodzi, prawda?
2. Współpracowałam z wieloma dużymi markami, ale najbardziej lubię pomagać soloprzedsiębiorcom i ekspertom.
Zaufali mi
3. Dzięki mojemu doświadczeniu dobrze wiem, że „wielkie strategie” zwykle pięknie wyglądają tylko na papierze. Często nie da się ich zrealizować, kiedy Ty w swojej firmie robisz WSZYSTKO. Dlatego ja pomogę Ci dopasować marketing do Twojego biznesu, zamiast obiecywać 300% wzrostu i bezmyślnie kopiować rozwiązania od wielkich marek z wielkimi zespołami.
4. Moje teksty znajdziesz na stronie Wyborczej.
5. Na Instagramie obserwuje mnie prawie 1700 osób i ta liczba ciągle rośnie.
6. Nie jestem agencją. Dzięki temu masz pewność, że treści dla Ciebie tworzę ja, a nie wystraszony stażysta bez doświadczenia.
7. Każdą współpracę rozpoczynam od rozmowy o strategii i koncepcji. Jeśli jej nie masz – opracuję ją dla Ciebie. Dlaczego? Bo bez strategii to tylko pisanie jakichś tekstów, które nic nie zmienią. A ja nie piszę jakichś tekstów – ja rozwijam Twój biznes.
8. Odróżnię Twoją markę od Twojej konkurencji. Mam flow i lekkie pióro, którego szukasz. Tworzę treści żywe, inspirujące i energetyczne. Dzięki mnie nawiążesz wreszcie relację ze swoimi klientami i staniesz się dla nich pierwszym wyborem!
9. Projektuję kreatywne treści, które żyją. Zmieniam nudne opisy młodych dynamicznych zespołów, wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom klientów i wymienianie faktów z historii firmy w konkretne opowieści, od których nie można się oderwać.
Unikam pisania rzeczy w stylu Firmę XYZ od 2018 r. tworzy zespół pasjonatów i specjalistów, bo coś takiego można napisać o każdej możliwej firmie. A Twoi odbiorcy szukają rozwiązania swojego problemu, a nie nudnych banałów, które widzieli już na stronach Twojej konkurencji.
10. Unikam skomplikowanych branżowych słów, które odstraszają czytelników. Piszę lekko, prosto i na temat. Tak, żeby Twojemu odbiorcy było miło po przeczytaniu.
11. Stawiam na jakość! Bardzo dużo czasu poświęcam na przygotowanie się i doszlifowanie treści. Zawsze otrzymujesz ode mnie ciekawe, poprawne merytorycznie i językowo teksty.
12. Znam się na SEO i marketingu. Wiem, jak tworzyć treści, które angażują, zapadają w pamięć i świetnie się pozycjonują w Google.
13. Stawiam na dobre planowanie. Planuję swoją pracę tak, żeby mieć czas i przestrzeń na zebranie informacji oraz napisanie dla Ciebie dopracowanych tekstów. Bez siedzenia po nocach!
14. Stawiam na przygotowanie. Zawsze korzystam z briefu i przeprowadzam szczegółowy research.
15. Teksty wysyłam zawsze na czas. A nawet przed czasem.
Takiego copywritera szukasz? Chcesz, abym fachowo zaopiekowała się Twoją marką w sieci?